[Tajfutas] VVZ bajnokságai

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Jún. 1., Cs, 10:07:55 CEST

Kedves Ferenc!

Örülnék, ha az ezzel kapcsolatos egyeztetést végre azzal az érintett versenyrendezővel is megpróbálnád lefolytatni, akinek a régiós versenyére így rátetetted a három megye közös bajnokságát! Azért írok újra így nyilvánosan, mert bár küldtem levelet magánban is, amikor láttam, hogy a listán reagáltál Diákolimpiás levélre, mégsem kaptam választ Tőled.

Nem tudom kikkel, hogyan és miről egyeztettetek, de annyit már tudok, hogy két nagy régiós utánpótlás nevelő klub közül az egyik edzőtáborban lesz ezen a hétvégén a Vértesben, a másiknak pedig az Alpok Adria Kupán van jelenése, mert jövőre ők rendezik ezt a több országot érintő versenyt.

Nyilván sajnáljuk, hogy így ők nem tudnak eljönni a Vakáció Nagydíjra, de ezek után végképp nem értem miről szólt az egyeztetés és ez a fajta időpont áthelyezést, amiről a versenyzők se lettek különösebben kiértesítve, az MTFSZ versenynaptárban egyébként még mai nap is június 3-án szerepel a verseny…

Kíváncsian várom a válaszaidat!

üdv. Viktor