[Tajfutas] Vértes Kupa - dicséret

Filó György filo.gyorgy at ssskft.hu
2017. Júl. 25., K, 18:12:02 CEST

Sziasztok!

Én futottam a versenyen és jól szervezett, jó térképen, új ismeretlen
terepen futhattam. Sose voltam Tatabánya ezen részén pedig sok évig

ott dolgoztam teljesen meglepett a környezet. Parktájfutásra igazi
szuper terep. A dugókák nem működtek egy-két helyen, de a rendezők
tudtak

róla így a Peti már a rajtban figyelmeztetett. Tudom verseny közben nem
lehet változtatni. Gondolom másnapra kicserélték az elemeket.

A kategóriák összevonása nem biztos jó megoldás, hisz a 14 éves fiú
18-20-ban. futhat, de minek. Az "öregeknél" hasonló a helyzet.

Viszont azonos pályák akkor is rangsorolnak, ha az eredmény külön-külön
van értékelve. Talán ez a megoldás a kevés nevezőnél, hisz

országos rangsoroló díjat fizetünk olyan versenyért ami nem rangsorol.
Vagy a rendezőség azoknak akiknél nem volt 5 értékelt igazolt versenyző

visszatéríti a többletet? Én nem panaszkodom szerencsémre mi megvoltunk
5-en.

Filó György

2017.07.25 17:23 időpontban Péter Gombkötő ezt írta:

> Sziasztok! Bár én nem vagyok közvetlenül érdekelt, mert a Transsilvánia Openen voltam, azért hadd szóljak hozzá. Nem értek egyet Skuló Marci felvetésével, hogy a szenior kategóriáknál elég lenne a 10 évenkénti korcsoportonkénti kiírás. Nem igaz, hogy egy 55 és 60, vagy egy 65 és 70 éves fizikai teljesítőképessége azonos, ne kapják ugyanazokat a pályákat. Legyen több kategória, ne legyen összevonás. A mai nyomtatási lehetőségek mellett mindegy, hogy 3 + 4, vagy 7 térképet nyomtatunk. Ami a díjazást meg a rangsorpontot illeti, az engem nem érdekel, úgy is mondhatnám, hogy a bajnokságokat kivéve lesza........ És akkor már néhány szót a TO-ról. (Ott egyébként 2 - 3 fős szenior kategóriákat is megtartottak.) Négy különböző jellegű terepen négy különböző stílusú pálya, amihez négyféle versenyzési stílus kellett. Ami azonos volt: mind a 4 napon precízen javított, pontos térképek, a terep jellegéhez i
 gazodó
technikás pályák. A második nap igazi tájfutó csemege volt a tagolt, finom domborzat miatt. És még egy érdekesség: a 2. és 3. napot is külön értékelték, mint Románia Kupát, a 3. napot pedig mint Kompass Kupát, így összesen 3 eredményhirdetés volt. Minden dicséret Fey Klárinak és Sándornak a kitűnő versenyekért. Üdv Oldgombi