[Tajfutas] Vértes Kupa - dicséret

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2017. Júl. 25., K, 16:55:42 CEST

Sziasztok!

Csak a korrektség kedvéért: az MTFSZ-től bérelt SI-dobozok közül halt
meg az elem 4-ben is a sprint verseny elején. Kicsit értetlenül állok a
dolog előtt, nem volt előjele, a verseny előtt programozta őket Mészáros
Karcsi. Ráadásul az arány is magas, mivel összesen csak 20 dobozt kértek.

Hogy jövőre többen lesznek-e, afelől vannak kétségeim, mert jövőre is
csak szaporodik az országosnak szánt nyári versenyek sora a junior VB
többnapos kísérőversenyével.
Amit én ajánlanék minden olyan rendezőnek, aki nem számíthat biztosan
300 főre, hogy egyszerűsítsen a kategória-kiírásokon. A Vértes Kupán
résztvevő mezőnynek akár az alábbi kategóriák is elegendőek lettek volna:

14B,18B,21A,21BR,40,50,60,70 mindkét nemben
nyílt C és nyílt D (szalagos)

Persze ennél jelenleg a versenyszabályzat is több kategóriát ad meg
kötelezően kiírni, és a gyerekek-kategóriák a díjazáson keresztüli
motiválás miatt is indokoltak lehetnek. De felnőttben már egy országos
rangsorolón is csak az A és a BR kötelező, és a szenior kategóriákat is
nyugodtan lehet csak 10 évenként kiírni.

Üdv,
Skuló Marci