[Tajfutas] Ripszám - melyik pálya lesz?

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2017. Jan. 21., Szo, 22:20:26 CET

Sziasztok!

Ez lesz: http://tajfutas.medvekoma.net/maps/map_images/221.jpg

Elnézést, hogy nem cseréltem le a hivatalos honlapon a 2014-est, de
nincs meg nálam sem normális digitális formában.

Egyébként 2014-hez képest csak az első pontban van eltérés, és 2015-ben
is csak a második volt kicsit odébb a jégkár miatt. A 3, 4, 5 elvileg
ugyanoda volt szánva minden évben.

Üdv,
Skuló Marci