[Tajfutas] Tájékozódási Futó Gála

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2017. Jan. 11., Sze, 23:43:02 CET

Sziasztok!

Az idei Gála több új elemet is tartalmaz a korábbiakhoz képest.
A meghívottak köre bővebb, mint eddig, idősek, fiatalok, stb, a bajnoki
pontverseny helyezett klubjainak kontingense.
http://mtfsz.hu/gala/meghivottak
Új elem, hogy aki távolról érkezőnek szállást nyújt, kedvezményt kap a
belépőjegyből.

Mi, tájfutók, versenyidőszakban akár hetente is találkozunk. Tudjuk
egymásról, ki fut jól síkon, ki talál el éjszaka bozótos erdőben is, ki
szereti a sört verseny után :-) de ha civilben találkozunk, néha
rácsodálkozunk tárgyalópartnerünkre, megrendelőnkre, vevőnkre, vagy a
tudomány, művészet néhány képviselőjére, jé, hisz ő is tájfutó!

Én legalábbis többször jártam így, innen eredt a gondolat, "ismerd meg
sporttársad más oldalról"
Tehát a Gála  mindegyik fellépője kötődik kedvenc sportágunkhoz.

A program kedvcsinálónak, gyertek, nézzük meg miből lesz a cserebogár :-)

Orosz Tímea

Indiai tánc

Orosz Viktória es Orosz Tímea

duó (tánc)

komolyzenei duett

Vittorio Monti: Csárdás (Kovács Borbála-hegedű, Kovács Bertalan-Zongora)

könnyűzenei trió

Quimby: Most múlik pontosan (Kovács Filoména -Ének, Kovács Borbála -hegedű,
Kovács Bertalan -Zongora)

Gönczy Róbert vezetésével

Tipós utánpótlás a porondon

Morandíni Viktor