[Tajfutas] Az olimpiáért

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2017. Feb. 21., K, 14:49:15 CET

Szerintem itt fejezzük be!
Ez a lista nem erre való.

Nagyon Jót futhattunk az igen technikás pályákon szombaton Gánt közelében!
Csodáson sütött a nap és jól elfáradtak a rajthoz állók.
Köszönjük a Somlay Gábor és csapatának a kemény pályákat.
Két hét múlva pedig már kóvályoghatunk a borókásban, Kaskantyún!
De, a hétvégén is találkozunk a közgyűlésen...:-)

Gera Tibor