[Tajfutas] váltóversenyek (és egy kicsit OCSB is)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Feb. 16., Cs, 15:54:39 CET

Sziasztok!

Úgy látom, Gera Tibor érvei eléggé találkoznak az enyémekkel.

Nagyon nem értem, miért nincs egy kis közvélemény kutatás a szabályzatok
módosítása előtt. Amikor megtudjuk, hogy mi változott, akkor már érvényes a
változás és nem lehet az esetleg elhamarkodott dolgokat visszavonni.
Ezáltal nemcsak a versenyzők, hanem az egyesületek is kész helyzet elé
vannak állítva. Vagy az egyesületek és a megyék tudnak már valamit előre
is? Ha így van, akkor elnézést. Tudom, hogy képviseleti demokrácia van,
tehát egyénileg senki sem kifogásolhatja, ami nem tetszik neki.

Üdv:
Kéri Gerzson

Ui.: A levelező listára írókat kérem, hogy elküldés előtt töröljék az
előzményeket a saját levelükből. Vagy aki helyesebbnek tartja, ha látjuk az
előzményeket, hagyja bent azok közül a fontosakat. Sajnos gyakran azt
látom, hogy az új levelek hosszát 10-szeresen, 20-szorosan is meghaladja az
előzmények hosszú sorának az összmérete.