[Tajfutas] Vizsla Kupa 7 plusz egy

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2017. Feb. 13., H, 11:45:20 CET

Kedves Sporttársak!

Már kevesebb, mint négy hét van a kezdésig!
A levél végén láthatjátok idei naptárunkat.

Március 11-én kezdünk, és várjuk mindazokat akik
az évek során megszokták, megszerették a Vizsla Kupa stílust.
Folytatjuk, ahogyan eddig, igyekszünk még jobban.

Továbbra is hitvallásunk, hogy a kezdőknek, a haladóknak és
a nagyon felkészülteknek is a saját igényük szerinti pályát kínáljuk.
lehetőséget adunk a versenyzésre, a felkészülésre, edzésre.
Mindig van olyan pálya, ami "mintha ki lenne szalagozva",
olyan könnyű és bárki részt vehet rajt, népszerűsíthetjük a tájfutást.

Egy napon többféle, különböző nehézségű pályán is
megpróbálhatjátok Magatokat.

A legnagyobb kihívás az éves pontgyűjtés, amely
komoly sportteljesítményekre sarkallja sporttársainkat.
Minden versenyen, minden pálya pontot ér.
Mivel kaptunk egy szerdai lehetőséget is, így eggyel
több alkalommal szerezhettek pontokat.

Minden hétvégi futam regionális rangsoroló.

Várunk Benneteket és azokat akiket hoztok, az alábbi napokon és
helyszíneken.

Üdv, Hegedűs Zoltán és a Vizslák

Vizsla Kupa 2017.

Dátum