[Tajfutas] TTEV-5 - 02.18 Gém-hegy- Öreg hegy - Gánt-Csákvár műút

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2017. Feb. 12., V, 21:01:35 CET

> Az ellenőrző pontokon normál méretű bója-kód, szúró vagy zsírkréta +
> *SI.*Kérlek, hozzatok dugókát és a nevezéskor a *megjegyzés rovatba
> írjátok be az SI dugószámot. *Korlátozott darabszámban tudunk SI dugókát
> is adni, ha kell  - ezt jelezzétek.

Az Entrylight-ban bekapcsoltam a dugókaszám mezőt, így nem kell a
megjegyzésbe írni.

Aki már nevezett, annak a következő lehetőségei vannak:
- A visszaigazoló mailben levő linken módosítható a nevezés, itt
beírható a dugókaszám.
- Ha a levél már nincs meg, akkor írja meg nekem.

Már ha akar időmérést. :)

D.