[Tajfutas] Burda

Zsolt Peics peics.zsolt at gmail.com
2017. Dec. 29., P, 20:57:42 CET

Igyekszünk nem hibázni, de emberek vagyunk.
Elméleteink nekünk is vannak, de a valóság sokszor más.
2018-ban megpróbálunk javítani a folyamatainkon, hogy lehetőség szerint
elkerüljük a bakikat, de azt nem ígérem, hogy nem lesz.

Aladár

ui.:
Holnap délután-este megyünk a Burda-hegységbe kirándulni.
Van esetleg valakinek kölcsön térképe papír alapon vagy elektronikusan?