[Tajfutas] Burda

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Dec. 29., P, 20:00:17 CET

Nekem egy régi magyar nyelvű lineáris programozási cikkemben a
jobboldalvektor szót a nyelvi lektor annak minden előfordulási helyén két
külön szóra bontotta, úgy hogy "jobb oldalvektor". Azon ökölszabály
alapján, mely szerint a jobb az oldallal csakis politikai értelemben
használva írandó egybe, minden más esetben külön kell írni.

Szerintem a szerzőknek mindig lehetőséget kell kapniuk arra, hogy a
véglegesnek szánt szöveget láthassák és szükség esetén javíthassák a
nyomdába kerülés előtt..

KG