[Tajfutas] országos bajnokságok

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.axelero.net
2017. Dec. 6., Sze, 18:24:18 CET

Kedves Boxi!

Azt hiszem, valami kimaradt neked:
a "Bizottság" javaslata arról szól, hogy az ÉOB és az EVOB 2019-től
egyazon hétvégére kerülne:
http://mtfsz.hu/?p=2531
A javaslatommal ehhez csatlakoztam, erre reflektáltam (hogy a
magunkfajta megfáradt szeniorok időben ágyba kerülhessenek a másnapi
futás  előtt).
Így nyilván rentábilis lehet a rendezés is (vélhetőleg az eredeti
javaslat is ezért született).

üdv  D