[Tajfutas] országos bajnokságok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Dec. 6., Sze, 08:12:27 CET

Kedves Sporttársak!

1. Péter javaslatával nem értek egyet. A hibrid váltóbajnokság tervét
nagyon kuszának látom. Ha soknak tartjuk a bajnokságokat, akkor a két
országos váltóbajnokság közül véleményem szerint inkább az OVB maradjon és
az OEVB szűnjön inkább.

2. Megfontolásra ajánlom, hogy a (legalább is részben) évről évre egyre
színvonaltalanabb - noha nyílt és többnyire országos rangsorolóként
rendezett - Budapest Bajnokságokat van-e értelme megrendezni. Nem volna
jobb inkább valamivel több OB, netán a megszűnt korább OCSB
visszaállításával, aminek az eltörlését fájlalom.

3. Péter utolsó mondatával viszont tökéletesen egyetértek. Én is már
többször javasoltam a listán, de mindig volt, aki ellenem szólt azzal az
indoklással, hogy ő jobban szereti, ha az aktuális levelet együtt látja az
összes előzménnyel.

... a válaszlevélből töröljétek ki az eredetit, ne növekedjen az
> "óriáskígyó".

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson