[Tajfutas] WG: [MTBO] TIPO nevezési határidő MA!!!!

Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2017. Aug. 28., H, 14:20:06 CEST

----- Ursprüngliche Nachricht -----
Von: "Peter Vajda" <vadusz262 at freemail.hu>
Gesendet: ‎28.‎08.‎2017 14:01
An: "mtbohun at googlegroups.com" <mtbohun at googlegroups.com>
Betreff: [MTBO] TIPO nevezési határidő MA!!!!

Sziasztok!

Senki ne felejtse el hogy ma van a TIPO Kupa nevezési határideje, amely
idén a legnagyobb tájkerképáros rendezvény lesz idehaza!
Egy közép és egy hosszútáv vár a mezőnyre, na meg egy halom cseh ellenfél.
Mozsi két éve csinálja a térképet, amely azok szerint akik látták,
rendkívül igényes, pontos, amilyen Mozsitól várható is!
. A TIPO teljes gárdája Mozsi mögött áll, és csinálják majd magas
színvonalon a versenyt.
Remek campingben is meglehet szállni, lévén a Velencei tó partján leszünk,
és remek strandolásra is alkalmas időt ígérnek!
Jó versenynek és hatalmas bulinak ígérkezik!
Én még láttam hiányzókat a nevezési listában bőven!
Ma éjfél a nevezési határidó!

http://www.orienteeringonline.net/ListOfEntries.aspx?ListType=2&CompetitionID=3490

Gyertek sokan!

Puffy