[Tajfutas] A különbség - rajzolóknak

Török Imre toreny at freemail.hu
2017. Aug. 16., Sze, 20:06:22 CEST

Sziasztok!

Ha már szóba került az ingyenes InkScape program, akkor érdemes megjegyezni, hogy ez egy meglepően hatékony raszterkép vektorizáló funkciót tartalmaz az "Útvonal > Bitkép vektorizálása" menüpont alatt.

Csatoltan küldöm a szakosztályunk történelmi logóját, amit egy raszteres képből próbaképp pár kattintással vektorizáltam ezzel a módszerrel.

Így sok munkát meg tudtok spórolni, a térkép is szép lesz, és a fájlméret sem száll el.

Üdvözlettel:

TÖRÖK Imre
MAFC