[Tajfutas] szolgalati kozlemeny - elte be nem jelentett aramszunet

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2017. Aug. 8., K, 16:06:12 CEST

Tisztelt érintettek,

Az ELTE lágymányosi Crampuszának területén tegnap(is, ma is) előre be nem
jelentett áramszünet volt, ami részben hazavágta a szervereink/illetve azok
szolgáltatásainak egy részét.
Távirányítással, Nemes kolléga nemeslelkű segítségével - sikerült részben
helyrepofozni a rendszereinket. Most bizonyos szolgáltatások lehet, hogy még
nem mennek, de ezeket igyekszem távolról (gusztus 20-ig külföldön vagyok)
megoldani. Amit nem sikerül, az csak 21-e után fog működni.

KB

ps. Aki bármilyen hibát tapasztal kérem az a csak nekem címzett levélben
válaszoljon, és ne a levlistákat terheljük vele!

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu