[Tajfutas] Tajkerékpár master vb, en

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2017. Aug. 4., P, 20:52:26 CEST

A hír igaz, Füzy Anna két ezüst érem után a hosszutávon világbajnok lett
tegnap.
Dosek Toncsi egy sprint második, normáltáv harmadik hely után a hosszútávon
ujabb ezüst érmet szerzett.
Ha eggyel több nevező lett volna N 40 -ben, nem vonják össze a 45-tel, Cseh
Veronika is begyüjtött volna három ezüstöt.
Bár köztudott hogy tájekozodási versenyeken a volna nem indul, de én ezt
teljes mértékben rendezői hibának értékelem. Nem volt egyetlen írástudó sem
aki beirt volna egy nevet a 40-es rajtlistába?
Külön öröm hogy juniorjai k egy erős eb mezőnyben jól helytálltak.
Fekete Ágoston rendre 10,14, és21 ik lett
Tamás Bianka pedig 17, 11, es 9- ik helyet ért el.
Tálas Sün meg én is teljesítettük a pályái kat.
Tamás keze meg már biztos elkezdett gyógyulni.
És már csak 160 km Budapest, 1500-at már lenyomtunk ma.
MM
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve