[Tajfutas] A különbség - rajzolóknak

Palumbi Edit eci.pp at indamail.hu
2017. Aug. 3., Cs, 23:26:10 CEST

Sziasztok
Az OCAD egy nagyon jó ESZKÖZ a kezünkben, bár én is megszenvedtem az elején, mert AutoCad-ről álltam át, ami egy precíz mérnöki tervező szoftver, ahhoz képest nagyon más volt a lelke.De hamar ráéreztem, és már jó barát. Viszont eszemben sincs logókat digitalizálni, ha van más módja is annak, hogy szép legyen az eredmény. Vagy legyen kevésbé szép, de legyen jó a pálya és pontos a térkép, szerintem ez fontosabb.
Üdv: Edit*