[Tajfutas] verseny infók

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Ápr. 19., Sze, 16:26:59 CEST

Kedves Lujipapa!

Már most is megértelek teljesen saját tapasztalatból. Én is egyre kevesebb tájfutó versenyre jutok el, aminek jelentős mértékben anyagi okai vannak, és ennek legnagyobb része bizony az útiköltség. Igaz mivel én még nem utazhatok ingyenesen tömegközlekedéssel így ez a spórolási megoldás nem merül fel a repertoáromban.

Mit jelent az éjfélre hazaérés pontosan, hova tudnál csak ilyen későn hazaérni Csehbányáról?

Én, ha Lókútról próbálnék meg eljutni tömegközlekedéssel pl. Csehbányára nekem is ott kellene aludnom vagy Veszprémben, vagy Városlődön, szóval valahol a „közelben”, miközben hegyen át Józsa Gábornak jó, ha egy óra lenne tőlünk futva Csehbánya (kb. 19 km-re vagyunk, szép az odavezető erdei út, át a hajagi terepünkön: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=yvghubmtqcjtrtif) Persze én nem vagyok ennyire edzett jelenleg…☺

Megnéztem, és csak másnap reggel a hétfő reggeli munkásjárattal 4:40-kor indulva két átszállással tudnék hazajutni. Szóval Csehbányára tömegközlekedéssel nem csak Budapestről vagy Pécsről nehéz a helyzet, hanem a szomszéd faluból is…☺

A fentiek miatt én mindenképpen továbbra is a teleautós rendszert javaslom, ahol a költségek oszlanak, és az utazási nehézségek jelentősen csökkennek, másrészt nekem nagyon szimpatikus volt a Gálára történt kezdeményezés, hogy tájfutók befogadtak vidéki tájfutókat magukhoz, mert nyilván azzal is tökéletesen tisztában vagyok, hogy a panzióban alvás sem olcsó mulatság, még egy embernek sem, nemhogy egy családnak. Ugyanakkor a probléma megoldásának semmiképpen nem azt tartom, hogy tömegközlekedéssel könnyen elérhető helyeken rendezzünk tájfutó versenyeket, vagy a rendezőségre testáljuk egyes emberek utazási problémáját. Segítséget természetesen lehet kérni a rendezőktől, akik ezt szerintem az esetek túlnyomó többségében igyekeznek is biztosítani, de ezt nem kellene tőlük kötelezően elvárni, inkább mi próbáljunk meg a közeli egyesületekkel összefogni utazás témában, vagy helybeli tájfutókkal a szálláshelyet illetően.

Kívánom, hogy minél több jó versenyre sikerüljön eljutnod idén is a mérsékelt anyagi lehetőségeid ellenére!

üdv. Viktor