[Tajfutas] verseny infók

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Ápr. 19., Sze, 14:17:39 CEST

Kedves Viktor!

Figyelmetlen voltál!

Gondoltam arra is, hogy ott kell aludni, ahol a verseny van. Említettem a
levelemben, kiegészítve azzal, amit szerintem rajtad kívül mindenki tud,
hogy szállást általában máshol lehet csak találni, és akkor ugyanúgy utazni
kell a helyszínre - autóbuszjárat híján gépkocsival. Tehát az előző napi
leutazás az esetek többségében nem old meg semmit.

Tehát messzemenően nem értek egyet azzal, hogy a rendezőknek elég arról
meggyőződni, hogy az adott helyre van-e tömegközlekedés máskor, és nem
amikor a verseny van. Ha a rendezők lusták pontosan utána nézni, akkor csak
annyit írjanak, hogy szállítás nincs - további bővítmények nélkül, mert
indokolni nem kötelező, hogy miért nincs ez a szolgáltatás.

A Versenyszabályzat (5.3. pont) az alábbiakat írja elő:

A kiírásnak tartalmaznia kell az alábbiakat: - a verseny pontos
megnevezése;  - a verseny pontos időpontja és helye;  - a verseny
meghatározása (fajta, forma, típus, forduló, kategóriák);  - a rendező
szerv neve, címe, telefonszáma, email-címe;  - az elnök, pályakitűző,
ellenőrző bíró neve;  - nevezési cím, határidő, a nevezéshez igényelt
adatok;  - költségek (részvételi költség, nevezési díj, szállás, szállítás
díja), fizetési mód;  - szállás- és szállítási lehetőségek;  - stb. stb.

Azt azonban nem írja elő a versenyszabályzat, hogy ha a verseny
tömegközlekedéssel nem elérhető, akkor kötelező lenne oda szállítást
szervezni.

Viktor, gondolj arra, hogy te is leszel 65 éves. Az átlagéletkor növekedik.
Mellesleg egyre gyakrabban találkozok olyan korombeli versenyzőkkel,
vonaton utazva versenyre, akik korábban mindenhová saját kocsival utaztak,
a kocsijuk jelenleg is megvan, de úgy gondolják, hogy ahová ingyen
elutazhatnak vonaton, oda minek költsenek pénzt üzemanyagra.

Üdv:
Kéri Gerzson