[Tajfutas] Bp Középtávú és Hegyvidék Kupa eredmények

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2017. Ápr. 17., H, 10:17:17 CEST

Csatlakozom az előttem szólókhz!!!!
Üdv       lujipapa

-- Eredeti üzenet --
Feladó: jistván  <bofjp44 at gmail.com>Címzett: Gyorgy Muszely  <muszely.gyorgy at gmail.com>, Gyorgy Muszely  <muszely.gyorgy at gmail.com>, István Zsebeházy  <zsebeisti at gmail.com>, lazarus  <tajfutas at lazarus.elte.hu>Elküldve: 2017. április 17. 9:3Tárgy : Re: [Tajfutas] Bp Középtávú és Hegyvidék Kupa eredmények

Tisztelt Lista !

Csatlakozva az előbbiekhez, tényleg szuper jó verseny volt ! (bár a
fényképen látható pontra több mint 5 percet tettem).

Én már előzetesen is ezt vártam,  mintegy két évtizede, ha csak ráérek
indulok a MOM-os  versenyeken,
mert azokon mindig  magas színvonalú és korrekt pályákat kapunk olcsó
és jó rendezéssel.

Még egyszer köszönet a rendezőknek,

üdv Juhász P.