[Tajfutas] Bp Középtávú és Hegyvidék Kupa eredmények

jistván bofjp44 at gmail.com
2017. Ápr. 17., H, 09:01:53 CEST

Tisztelt Lista !

Csatlakozva az előbbiekhez, tényleg szuper jó verseny volt ! (bár a fényképen látható pontra több mint 5 percet tettem).

Én már előzetesen is ezt vártam,  mintegy két évtizede, ha csak ráérek indulok a MOM-os  versenyeken,
mert azokon mindig  magas színvonalú és korrekt pályákat kapunk olcsó és jó rendezéssel.

Még egyszer köszönet a rendezőknek,

üdv Juhász P.