[Tajfutas] Jónás, a tévedhetetlen amatőr tájfutóbajnok :)

Attila bigmafa at gmail.com
2017. Ápr. 8., Szo, 19:34:05 CEST

Szerintem félreértitek a reklámot. Ez egy úgynevezett vicc, poén. A
"tévedhetetlen" is erre gyúr rá. Én röhögtem a képen, szerintem pont a
leírtak vicces. Nem hiszem hogy ez alapján alakulna ki a kép egy
tájfutóról... Izé... Tájékozódási futóról.

Ásót lehetne reklámozni "Géza, a bulldózer, mindent feltúr" - ral
(felszerelés: utána kötött rotációs kapa, nyakban lógó kisvakond figura,
izompóló, 60-as bicepsz, rajta vaddisznó és láncfűrész tetkó)

Precíziós szerszámkészletet "Pityu, az atommérnök" adhatna el (elöl hiányzó
fogak, loncsos haj, kezében 46-os kulcs)

Attila