[Tajfutas] GPS

Balogh Ivan dr. ivbalogh50 at gmail.com
2017. Ápr. 3., H, 14:46:37 CEST

Szervusztok!

megint a GPS kérdéseimmel jövök:
köszönettel véve a tanácsaitokat, kikötöttem az Osmand-nál

most arra gondolok, hogy túrázás közben jó lenne egy külső akksi,
s ehhez kérnék tanácsot
találtam olyanokat az interneten, melyek nem csak hálózatról, hanem
beépített napelemmel is tölthetők:

https://www.aqua.hu/sandberg-420-15-napelemes-powerbank-6000mah-fekete-feher-359166.html
https://www.kulsoaksi.hu/napelemes-tura-20000mah-vizallo?tab=description

kiváncsi vagyok, van-e tapasztalatotok?