[Tajfutas] Mi köze a Jurassic park c. filmnek a Balaton Kupához?

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2017. Ápr. 2., V, 23:52:19 CEST

Sziasztok!

A Jurassic park című filmet lehet szeretni, vagy nem szeretni, mégis
mindannyiunk fantáziáját megmozgatta. Gyermekként álmodtam róla, hogy
milyen lehetne Sam Neill helyet, ha én ülhettem volna fel a filmben
szereplő dinókra. Amiket Kínában gyártottak. Ugyanezen cég készített még
életnagyságú, élethű, mozgó, hangot adó dinókat pár éve Magyarország egy
kis falucskájának Rezinek is. Tomaj rendbéli Tiba lehet, hogy nem cserélte
volna 1282-ben Boldogkői várát a Rezi várra, ha tudja, hogy 732 év múlva
dinók népesítik be kedvenc vadászterületét.
Két kínai szakember szerelte össze a hajókon darabokban szállított
őshüllőket, amiket most Te is kedvezményesen láthatsz a Balaton Kupa
verseny hetében rajtszámod felmutatásával. Sőt már nem kell álmodnod róla,
az egyik hátára még Te is felülhetsz. A belépő 4000,- Ft/fő helyett 2000,-
Ft/fő lesz.

És ez még nem minden, mert a következő lehetőségek is korlátlanul igénybe
vehetőek a belépőjegy egyszeri megvásárlásával:

-Kötélpálya, mely 51 különböző nehézségű feladatot ölel magába, két szinten
(1. szint 80 centiméteres, a 2. szint 6,5 méter magasban található)
- Mászófal, mely 8 oldalas és 10,5 méter magas
- 7,5 méteres gumiköteles trambulin asztal
- 6 asztalos trambulin
- 6 db hidraulikus markológép
- Csontvázak, fosszíliák
- Csónakázó tó, lapátkerekes 1 személyes 35 db csónakokkal (50 kilogrammig)
- Labdagömbök, melyekbe bele lehet mászni, 6 db
- Kincsmosó
- Ugrálóvárak kicsiknek és nagyoknak, 5 db
- bikarodeógép
- szörfgép

Gyermekeim kedvenc játszóterét Nektek is szeretnénk megmutatni.

Nézz körül:
http://www.dinoparkrezi.com/rolunk/virtualis-seta

Ti meg még tájékozódva futhattok is Balaton Kupán 2017. július 7-9. között

Nevezni már lehet az Entry-ben:
http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6324

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
*Balaton Kupa 2017 tájfutó családi nyaralás
<https://www.facebook.com/events/978616808909292/>*
ICEBUG Göcsej Galopp 55/33/16/5 terepfutóverseny és teljesítménytúra
<https://www.facebook.com/events/368339420224345/>
www.gocsejtajfutas.hu
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>