[Tajfutas] Silvanus vasárnap , avagy " Legyen a Horváth-kertben Budán ..."

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Sze. 25., V, 17:52:21 CEST

A Tabán közelében van a Horvát-kert? De jó lett volna ez az információ kb.
32-35 évvel ezelőtt! Azért mulasztottam el egy találkát akkoriban, mert
mindmáig (pontosabban Béla tegnapelőtti leveléig) meg voltam győződve róla,
hogy a Horvát utca végénél levő park a Horvát-kert, ez volt számomra
abszolút logikus. A megbeszélt órától kezdve több mint fél órát vártam ott,
és utána sokáig el voltam keseredve, hogy nem jött a kislány. Amikor később
beszéltünk a malőrről, azt állította, hogy ő bizony pontosan ott volt és
kb. ugyanannyit várt. Egyébként ő javasolta a Horvát-kertet. (Nem volt még
elterjedve az internet, ahol utána nézhettem volna, személyi számítógépek
sem voltak még Magyarországon.) Pár év múlva fiatalon meghalt és csak most,
jóval a halála után tudtam meg, hogy igazat mondott.

Így aztán, ha nem lettem volna már benevezve a Maccabi versenyére, erre a
Silvanus rendezte edzőversenyre okvetlenül elmentem volna, Anikó emlékének
szentelve. Talán lesz itt még másik verseny is, hogy pótolni tudjam ezt az
újabb mulasztást.

Üdv:
Kéri Gerzson