[Tajfutas] GPS-es óra

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2016. Sze. 19., H, 09:31:07 CEST

Szia!

Nézz szét Guttmann Zoliéknál, de gyakorlatilag bármely nagyobb sportboltban vehetsz ilyet. (Decathlon, Hervis)

Garmin, Polar kereskedések…

Vagy on-line: e-bay, Amazon.

Már 100 alatt is lehet használhatót kapni.  Csak tanácsolom, hogy érdeklődj előtte, ha a Routegadget track fontos szempont, mert nem minden órából lehet kinyerni.

De ha már itt tartunk…tudja valaki, hogy Garmin Vivoactiv-ból hogyan lehet kinyerni a track-et? Online feltölthetem a számomra kevésbé érdekes helyekre (Facebook, Garmin weboldal stb.) de lementeni is képes?

Üdv,

PA