[Tajfutas] Normáltávú OB - másosorban

Miksi-TIPO tipomiksi at chello.hu
2016. Sze. 14., Sze, 08:40:41 CEST

A terepengedélyt nem a vadászok, hanem az erdészet adja, a vadászok viszont az erdészeteken keresztül tudják érvényesíteni akaratukat. (Ők az erősebbik kutya.)

Lehet, hogy nem volt megfelelő a kommunikáció az eredeti időpontra vonatkozólag?

Egyébként az őszi (szarvasbőgéses) időszak mindig problémákat okozott a versenyek rendezésénél.

Miksi