[Tajfutas] ROB térképe?

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Sze. 11., V, 00:53:57 CEST

Janó, ha megkapod a térképet és nézegeted, egy résztvevő gondolatait olvasd
hozzá:-) Tetszett az odafigyelés, ahogy a rajtba menők elől fekete foliával
lezárták a park falában levő rácsokat, hogy ne lehessen kukkolni, ahogy a
tiltott sövények tetején piros kordont huztak végig, sokat segitve ezzel a
bizonytalanoknak, gyengébben látoknak, tetszett, hogy a térkép nem volt
tulzsufolva a mostanában oly divatos,  "amit be tudok azonositani,
felrajzolom" szemlélet ellenéte. Vagy a méretarány volt jol
megválasztva. És zavaró hibát sem fedeztem fel, Lehetett volna több
wc,  ezt a kieső helyen levő falak, bokrok bánták. A karanténok miatt meg
tök felesleges volt előre hisztizni a listán-szerintem, aki a két futam
között jót aludt a kocsijában:-)
MM

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (2016. szeptember
10., szombat):