[Tajfutas] Szabály az szabály

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Sze. 8., Cs, 22:21:46 CEST

Sziasztok,

Most már kellően felcsigáztatok ahhoz, hogy pontosan rákérdezzek erre a
sikátorra.

Karcsi tudnál egy OCAD darabkát küldeni az ominózus részletről,
bejelölve rajta a "sikátort".

Úgy gondolom (de Zetor írja meg a véleményét, mert nem kis része volt az
ISSOM létrehozásában), hogy a 0,15 mm két fekete vonal közötti minimális
térköz nem egy átjáróra értendő.