[Tajfutas] Levél a ROB rendezőihez

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.t-online.hu
2016. Sze. 8., Cs, 13:38:21 CEST

2016.09.08. 12:05 keltezéssel, Erdélyi Tibor írta:
> 1. a versenyközpontban/célban van öltöző?
> 2. a versenyközpontban/célban van értékmegőrző?

Ezek vannak vagy kialakíthatók egy iskolában.
DE: az iskola udvara jó közelítéssel talán eléri a 2000nm alapterületet
( -növényzet). Tudható, hogy jó idő lesz, tehát nem sokan vágynak majd
torna- (esetleg kinyitott tan)teremben órákat eltölteni. Ezen a
2000nm-en kellene több órán át osztoznia több, mint 1000 versenyzőnek (+
kísérők). Tudom, nem lesz ott mindig mindenki, de akkor is nagyon
szűkösnek tűnik.

üdv  D