[Tajfutas] ORVB pályaadatok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Sze. 8., Cs, 11:15:52 CEST

Szia!

Köszi Sárika, ezt nem tudtam. Akkor ezek szerint Gyöngyösön többet kell
kerülnünk, mint tavaly Szegeden. Az F70-es pályaadat mindkét ROB-n 1100
méter volt, ill. lesz.

Egyébként, lehet, hogy csal az emlékezetem, de úgy emlékszem, hogy
valamikor régebben valamelyest hosszabbak voltak az ROB-n a szenior pályák
és győztesidők. Talán éppen akkor rövidültek, amikor a selejtezők is el
lettek törölve a szenior II-nek.

Ezért már bánom, hogy akkor én is azok között voltam, akik a selejtező
eltörlését kérték.

Személy szerint támogatom, hogy a győztes idő minden kategóriában 15 perc
legyen.

Üdv:
Gerzson