[Tajfutas] Szabály az szabály

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Sze. 7., Sze, 15:27:37 CEST

Szia,

A sprint térképek ábrázolásánál az legfontosabb, hogy a haladási irányok
jól olvashatók legyenek. Ezért van a min 0,4 vonalvastagság használva az
áthatolhatatlan helyekre és az ennél jóval vékonyabb vonalak minden más
esetben. A kapu jelet "böszme" nagysága miatt kevésbé szeretjük
használni a térképen, de az általa mutatott rést, használata nélkül is
minimum követelménynek kell venni.

Tehát egy rés (kapu) 1:4000 térképen min. 0,67 mm helyet biztosít, ez a
valóságban 2,7 m. Ha van egy átjáró, akkor azt nem elrejteni, hanem
hangsúlyosan kiemelni kell a térképen. (Akár más rovására is.)

Link: problémák a WOC2016 térképi ábrázolásánál
<http://news.worldofo.com/2016/09/01/were-the-woc-2016-maps-good-enough/>