[Tajfutas] Szabály az szabály

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Sze. 7., Sze, 07:55:54 CEST

A Taigetosz tényleg abszolút megoldást kínál :-)
Lehet, hogy a klasszikus baboskönyvvel még nem dolgoztak, de egy tál
borsóba néhány ribizlit szórva is könnyű volt kiszúrni az életképteleneket
:-)

Előző levelemből kifelejtettem az egyik problémacsoportot, a szalagozások
színét.
A piros-fehéret nem mindig tudjuk jól követni, így nem feltétlenül
rövidítési szándékkal térünk le róla (de ez nem olyan drámai hatású, mint
mikor nem vesszük észre a pontot).
Egy Szlovák Nagydíjon a Hernád-áttörés keresztezése után a sziklafalak
között felvezető szalagozásról csak a befutás után szereztem tudomást,
addig viszont csodálkoztam azon, hogy milyen bevállalós átmenetet tűztek ki
nekünk :-)
A másik lidércnyomás a gyerekversenyek egykor népszerű baracksárga (nekünk
terepszínű) szalagozása, bár azt hiszem az tényleg egy jó rosta a
színtévesztő gyerekek kiszűrésére, mert azok vagy elpusztulnak, vagy örökre
elmegy a kedvük az egésztől :-)

kovacsp