[Tajfutas] Szabály az szabály

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2016. Sze. 6., K, 07:02:18 CEST

Sziasztok
Az előző levél mellékletei közül csak az 1-es való az Eötvösről. Kovács Robi (Panka) remeklése.
Bevallom, nem gondoltuk, hogy többen is az átmászást választják, mi egy ilyen (lényegében) tét nélküli versenyen nem tartottuk szükségesnek fegyveres őrség kirendelését a helyszínre. Mindenki küzdjön meg a saját lelkiismeretével (már ha van neki).
(Érdekes, hogy a 6-ostól ÉK-re a kerítés bekanyarodó, rövid ága vékonyabbnak tűnik, pedig azonos jel a többi résszel, lásd mell.)
És akkor rajtszámot is adni kellett volna, újabb 400 papírszemét.
Ez egy közepes, baráti verseny, ahol a térképre, pályákra nagyon ügyelünk, de nincs sörsátor, meg hasonlók, és terepi ellenőrök sem.
És az Eötvös ezért csak RegRa verseny, úgy véljük, így is túl sok OrszRa van. Reméljük az elírás burkolt dicséret.
 (Azért bevallom, hogy egyszer (külföldön) egy hibázást követően én is átmentem egy pár méteres zárt virágágyáson. De ma már a nyilvánvalóan nyitott kapukon se megyek át, ha zártnak van jelölve.)
Reméljük a 61-es pont 23 méterrel való hibás felvezetése (lásd mell.) ellenére is jót versenyeztetek.
A fáról a terület tulajdonosának kérésére hoztuk ki a pontot a közterületre, csak a pályákban a régi hely maradt.
Ezért a hibáért elnézést kérünk, az ellenőrző bíróval közösen az eredmények megtartása mellett döntöttünk (lényegében nem befolyásolta a helyezéseket).
És nem azért rendezünk sprinteket, mert egyszerűbb lenne az erdeinél (messze nem az), hanem mert szeretjük ezt a versenyformát, a váltót is.
A térkép persze kisebb, de meglepődnétek, ha tudnátok, mennyi munka van benne.
a Rendezőség nevében
Ábel