[Tajfutas] Normafai pontbegyűjtő

Molnár Attila mozsar70 at gmail.com
2016. Sze. 5., H, 19:58:04 CEST

Bocsánat, de most lett időm reagálni.

Szerintem meg mind a kettő probléma és főleg az első.
Gyakorlatilag szétvetett az ideg, amikor Péter javításait akartam
felrajzolni.
Alap dolgokat nem tudtak a kontárok, amikor bele mertek piszkálni az Ocad
anyagba. Emiatt aztán a javítás se volt egy 1xű futam.
Teljesség igénye nélkül: a különböző színek egymásra vannak rajzolva (van
ahol három is!). Illesztve, ill. kivágva nincsenek. De a "legszebb" (lásd
jpg), amikor egy ösvényt (ill. többet is!) valaki(k) 13 darabból rakott
össze.

Remélem a BTFSz nem követi el még egyszer ezt a hibát térképeivel.

Mozsár