[Tajfutas] Szabály az szabály

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Sze. 4., V, 21:58:31 CEST

Elnézést, az előbb valótlan adatot közöltem!
* de azóta sokat javult a helyzet, mert van aki abbahagyta, vagy eligazolt,
és a most a négy aktív férfi szeniorból csak kettő színtévesztő.*
javított változat: és a most a négy aktív férfi szeniorból csak *három *
színtévesztő.
(de így is erős a javulás a régi 6/5-höz képest :-)

Harminc éve még hőbörögtem amikor piros golyóstollal (számunkra majdnem
láthatatlanul) rajzolták be a pályát, de már megtanultam együtt élni vele,
nem hiszem, hogy lényegesen jobb tájfutó lehettem volna nem
színtévesztőként :-)
kovacsp