[Tajfutas] ranglista

Horváth György horvath.gyorgy at outlook.com
2016. Sze. 3., Szo, 08:25:48 CEST

Sziasztok!

Tegnap is megpróbáltam a rangsorhoz hozzászólni, de sajnos nem sikerült. A Sötét Nagyúr azonban új kísérletre sarkall.
A Postásban törekszünk arra, hogy a versenyrendezésre vonatkozó összes, a szövetség által előírt követelményt betartsuk.
Nem vagyunk hibátlanok, lehet, hogy nem vettünk észre egy láthatatlan előírást, és nem küldtünk be valamilyen táblázatot.
Így utólag mindenkitől elnézést kérek akit irritált a "szappanopera" vagy a rangsor hiánya.

De.

Ha egy verseny dokumentációjából hiányzik valami, akkor e-mailben, telefonon, személyesen lehet (kell, kellene) kérni a hiánypótlást.

A Postás kupán az egyik legprofibb értékelő csapat dolgozik Riczel Zsuzsi és Jozsó vezetésével. Tudomásom szerint a Szparin is ők értékeltek. Velük lehet találkozni nagyobb versenyeken, ha máshol nem, hát a miskolci VB-n biztosan ott voltak. (Talán az IT bizottság is képviseltette magát.)

Számomra kicsit furcsa, hogy a 217. ranglista hozzászólás után egy augusztus végi levlistás megjegyzésből tudhatjuk meg, hogy mi vagyunk a ranglista "kerékkötői".

A hiányzó adatokat még a héten beküldjük.

Üdv.: Horváth Gyuri