[Tajfutas] ranglista

Pavlovics György pavlovics at smtfsz.hu
2016. Sze. 2., P, 19:48:42 CEST

Köszönöm az infókat.

Üdv, Pavlovics Gy.

From: Ádám Petrócki
Sent: Friday, September 02, 2016 7:35 PM
To: Pavlovics György
Cc: tajfutas at lazarus.elte.hu
Subject: Re: [Tajfutas] ranglista

Sziasztok!

Tényleg nem volt ilyen oldal, egészen a mai frissítésig, amivel a következők készültek el:

-az adatbanki személy adatlapon minden versenyzőnél található egy Eredmények fül, ami alatt elérhetők az illető rajthoz állásai és futott pontjai, évre szűrhetően

-a lapon a táblázat futam dátum, helyezés, ranglista és futott pont szerint is rendezhető

-ugyanitt megjelennek az adott év minősítései is (az archív adatok áttöltése még hátravan, így a 2016 előtti éveknél most "A xxxx. évben egyik ranglistán sem szerepel!" felirat jelenik meg

-jobb navigáció (linkek) az említett új lap, a futam eredménylistája valamint a futam rangsorpontjai oldalak között

-az eredmény- és rangsorpont lista oldalakra navigálva a korábban kiválasztott versenyző néhány másodpercre zölddel kiemelésre kerül, hogy könnyebb legyen megtalálni a képernyőn

-a ranglista oldalon történő lekérdezést optimalizáltam, ezen kívül nem jön le alapértelmezetten az egész ranglista, csak szűrés után, mert feleslegesen sok időbe telne

-a ranglista oldalon a szűrés panel alá bekerült egy gyorskereső, ahol a név begépelése után közvetlenül a versenyző adatlapjának Eredmények fülére lehet ugrani

Üdv:

Ádám