[Tajfutas] ranglista

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2016. Sze. 1., Cs, 22:21:51 CEST

Sziasztok!
Ez már nincs messze, egy pozitív példa ennek alátámasztására a hétvégi
Örökösföld Kupa, ahol a rendezők teljesen önállóan töltötték fel a
szükséges adatokat és számolták ki a rangsorpontokat. Ezt az egyéni futamok
esetén már minden rendező megteheti. A még hiányzó funkciók programozása
után az oktatás lesz a következő lépés, mivel elég összetett a rendszer,
nem mindenhol magától értetődő a használata.
Üdv:
Ádám