[Tajfutas] ranglista

Harkányi Zoltán harzol at gmail.com
2016. Sze. 1., Cs, 19:56:32 CEST

Sziasztok!

Pedig ott volt az eredeti levélben a megoldás:
"van-e valamilyen nehezítő tényező (pl. egyedi pályák vagy egy versenyen
belül különböző rangsorolási szintek), stb."

Szparin több kategóriában tömegrajt volt farsta pályákkal, majd vadászrajt.
Postás kiemelt volt (bizonyos kategóriákban) és még egy váltó is volt
szombaton.

Üdv,
Harkányi Zoli