[Tajfutas] ranglista

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2016. Sze. 1., Cs, 13:17:02 CEST

Sziasztok!

A betöltés sorrendjét nem a versenyek rangja határozza meg, hanem hogy
mennyire használható formában vannak meg az adatok, mennyire működik
közre maga a rendező is a számításban, van-e valamilyen nehezítő tényező
(pl. egyedi pályák vagy egy versenyen belül különböző rangsorolási
szintek), stb.

Most is biztosan a váltók fognak a végére maradni, aminek a kezelésére
fordított plusz energia szerintem nagy pazarlás, mert értelmetlen olyan
embereket egymáshoz hasonlítani, akik nem ugyanazt a pályát teljesítik.

Üdv,
Skuló Marci