[Tajfutas] OCSB eredmény módosítás, köszönet a résztvevőknek

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2016. Okt. 24., H, 14:27:57 CEST

Kedves Gyuri,

Termeszetesen zokszo nelkul elfogadtuk a kenyszeru allapotokat.
Vegul is sportolok vagyunk, na meg mi is rendezunk versenyeket,
ugyhogy megvan a kello egyutterzes.

Iciripicit furcsallottuk ugyan, hogy az OCSB  palyaadatok csupan a
tavot jeloltek meg, a szint mertekerol, a pontok szamarol semmifele
felvilagositassal nem szolgaltak. Nyilvan el vagyunk kenyeztetve,
hogy mas egyesuletek ezeket az adatokat elore megadjak, meg ha nem
is mindig pontosan. Ha egeszen veletlenul a versenyszabalyzat ezt
megis eloirna, javaslom, hogy felreertesek es utolagos reklamaciok
vegett surgosen szuntessuk ezt meg. Vegul is vannak iranyelvek
arra nezve, hany percesek legyenek a gyoztes idok az egyes palyakon.

A terkep szuper volt, az erdo nagyon szep, a palyak minosege valtozo.

Tudom, hogy egy bajnoksagnal nem az a cel, hogy a versenyzoket minel
jobban kiszolgaljuk, de talan ILLETT volna elarulni, hogy az OCSB-n
az elozetesen beharangozott 1600 m helyett nem 2900 m, hanem 3500 m
a rajt tavolsaga. Ezt akar a szpikerrel is bemondathattatok volna,
hiszen volt. Ezen, kb. 5 mp-es odafigyeles reven elkerulheto lett
volna, hogy sok-sok versenyzo lekesse a rajtjat. Szerencsere ez,
a nepszeru MTFSZ szlogennel elve, "a verseny kimenetelet nem
befolyasolta". Ha ezt osszehasonlitjuk azzal a tobb oras rendezoi
eltokeltseggel, ami megakadalyozta a versenyzoket abban, hogy a
celvonal elott egy meterrel elhelyezett padokon egy kicsit kifujjak
magukat, es megtargyaljak, hogyan lehetett volna jobban elosztani a
pontokat, hat ehhez nincsen osszehasonlitasi alapom. Pontosabban,
van, csak ott a palyaadatok es a vk-rajt tavolsag is meg volt adva,
pontosan ...

Sporttarsi udvozlettel, Gyula