[Tajfutas] Fwd: Fontos információk a hétvégi Országos Bajnokságokról

Csaba Gösswein csaba.gosswein at gmail.com
2016. Okt. 21., P, 18:34:27 CEST

Sziasztok!

A rendezőség törzse jelenleg még a helyszínen tevékenykedik, de másodkézből
megpróbálok gyorsan válaszolni a felmerült kérdésekre:

1) A rajtból a ruhákat egész biztosan visszahozzuk, de hogy a kihelyezett
célba-e vagy csak a versenyközpontba, azt azt hiszem még át kell gondolnia
a rendezőségnek. Én előbbit nem tartom valószínűnek, mert ahhoz, hogy nagy
biztonsággal mindenkinek a ruhája leérjen a célba azalatt az idő alatt,
amíg a versenyző teljesíti a pályát, ahhoz nagyon gyakori ruhatranszporta
lenne szükség.
2) A régi és az új versenyközpont között hozzávetőlegesen 80-90 méter
szinttel kell számolni. Az értesítőben megadott rajba vezető szintadatokhoz
ez hozzáadandó, befutás után a versenyközpontba visszavezető út pedig
alapvetően lefelé van.
3) A Honvéd üdülő területén, korlátozottan ugyan, de lesz lehetőség
csapatsátrak felállítására.

Üdv,
Csaba