[Tajfutas] ONEB

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Okt. 19., Sze, 10:05:28 CEST

Csatlakozom Viktorhoz, nekem is tetszettek a hétvégi OB-k.

Igaz, az EVB kisköre valóban hasonlított egy Lindenbergre, (én azokat is
szerettem :-), de nem szentírás, hogy a Vértesnek csak a legtisztább
részeiben lehet versenyezni.
Ott azon a zizis részen nekem inkább a térkép kiolvasásával volt gondom,
amit persze a szemem romlása is okozhatott, de lehet, hogy a raszteres
helyett az idei OB-kon már megszokott direkt barna szín itt is sokat
segített volna.

Az ONEB a hosszú átmeneteivel tényleg gondolkodtató volt, bár családon
belül is megoszlottak a vélemények a nagy kerülők tájékozódási kihívásairól
(nekem ezzel nem volt gondom, mert a rövidebb úton mentem).
Utólag a RG útvonalait és részidőket böngészve azt látom, hogy kevesebbet
számít az, hogy melyik útvonalat választjuk, fontosabb annak helyes
végrehajtása, némelyeknek még az egyszerű nagy kerülőkbe is sikerült
belehibázniuk.

Tetszett a terep, a térkép, a pályák.
Bár volt egy viszonylag egyszerű hely ahol elég jól elvesztem, (ott mások,
máskor is), de így vaktában semmiképp nem mondanám, hogy nem a mi
készülékünkben volt a hiba :-)
Szívem szerint a déli mákostésztába még jobban belekanalaztam volna,
(legfeljebb megfekszi a gyomromat :-), de a sziklatornyunkért külön
köszönet a pályakitűzőnek!

A karanténokért én sem lelkesedem, normál táv és várhatóan hosszú
várakozások esetén meg főleg, de lehet, hogy a későbbiekben az ilyen
akciókat épp a gazdaságtalansága miatt fogják kerülni, hiszen most a
rajtkaranténban dekkoló páciensek miatt a büfében egészen hosszú
uborkaszezon lehetett. (ld. Muli esete)

Köszönjük!
kovacsp