[Tajfutas] ONEB

Muliter Gábor gabor.muliter at icloud.com
2016. Okt. 17., H, 16:11:42 CEST

Sziasztok!

A versennyel magával semmi gondom nem volt , de a karantén kialakítása, és a végrehajtása okozott némi fejtörést számomra.
Hogy tulajdonképpen miért is van szükség karantén kialakítására?
Történt ugyanis, hogy úgy gondoltam, ha már van büfé megittam volna egy kávét, de mivel a büfé a karantén területén volt ezért a feleségemet (aki soha nem is futott tájfutó versenyen és nem is szándékozik elindulni) megbiztam,hogy legyen szives hozzon nekem a büféböl egyet.
Azt tapasztaltuk, hogy a karantén, az karantén. Oda a katicabogarakon kivül se be se ki nem mehet senki.
Biztos hogy ez a célja a karanténnak és hogy valóban ezt akartátok elérni a kialakításával?

Sportársi üdvözlettel:

Muli

Az iPademről küldve