[Tajfutas] ONEB a RG-en

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Okt. 17., H, 11:44:36 CEST

Sziasztok!

Sikerült a GPS-es pályaberajzolás, némi szépséghibával. Köszönet
mindazoknak, akik segítettek.

Az exportálási kísérlet makacsul ellenszegült, minduntalan hibát
(exception) jelzett, a Csik Zoli által javasolt módszerrel viszont sikerül
konvertálni és beolvastatni az RG-be.

Az általam észlelt szépséghibák:

1. A rajt ösvényétől a pályarajztól eltérően nem tértem le jobbra, csak
balra, a pont irányába. (Valószínű ok: Az órámat az előrajttól indítottam,
nem a térképrajttól. Az RG azt hiszi, hogy onnan.)

2. A célba történő befutásom még hülyébben jelenik meg. (Valószínű ok: A
befutás után csak 4 perccel később állítottam meg az órámat. Valaki azt
tanácsolta, hogy emiatt nincs teendőm. Úgy látszik, mégis lett volna.)

3. Másutt is kicsit pontatlan a pályarajz, nem tudom miért. Például a 8.
pontról ráfutottam a gerincre, végig annak a hátán futottam, a nagy
szikláig, amit jobbra elkerültem. (A térképi ábrázolástól eltérően a gerinc
nagyon meredek orrban végződött, ezért nem mertem arról egyenesen
leszaladni a völgyútra.) A berajzolt pálya valamilyen oknál fogva nem a
gerinc hátán fut. A 9. pont előtt jó darabig utakon futottam, az RG pályám
viszont mást mutat.

Üdv:
Kéri Gerzson