[Tajfutas] ONEB a RG-en

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Okt. 17., H, 09:34:36 CEST

Sziasztok Péter és Lista!

(Hátha más is tanul belőle, azért küldöm el ezt a levelet a listának is.
Elnézést kérek azoktól, akiket zavar.)

Létrehoztam egy Garmin fiókot, installálta a Garmin Express programot.
Ennek indítása után viszont elakadtam. A mellékelt jpg fájl a képernyőmön
megjelent kijelzés részlete. Nem látom, hogyan kell ezt exportálni?

Mint említettem, kicsit késve állítottam meg az órámat, ezért mutat a
tényleges 48:14 időeredményem helyett 52:08-at. Kérdezem azt is, hogy a
többletet az exportálás előtt vagy után kell levágni és hogyan?

Azt is megkérdezem, van-e mód annak beállítására, hogy mérföld és láb
helyett metrikus adatok jelenjenek meg?

Üdv:
Kéri Gerzson