[Tajfutas] 3Sz34 október 12. - Kissvábhegy

Miksi-TIPO tipomiksi at chello.hu
2016. Okt. 12., Sze, 15:55:44 CEST

Mi akadálya van mindkettőnek? Mármint a PDF mellett a könnyebb "saját"
szerkeszthetőség végett doc IS!
Én (s gondolom, mások is) szeretek egy rövid, tömör változatot kinyomtatni
magamnak, amiben azonnal megtalálom, ami nekem (és a klubomnak) fontos.
Ez sokkal gyorsabban megy, ha doc file-ból tudok kiindulni.

Miksi