[Tajfutas] 3Sz34 október 12. - Kissvábhegy

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Okt. 12., Sze, 10:17:46 CEST

Kiegészítés.

Hadd tegyem hozzá, hogy Microsoft Edge (Explorer megfelelője a Windows
10-ben) és 2003-as kiadású MS Word használatánál jelentkezett a vázolt
probléma. Google Chrome böngésző is van a gépemen, annak használata esetén
nincs ekkora macera az értesítő olvasásával, de más okok folytán azt
kevésbé szeretem, mint az Edge-t.

Üdv:
KG